Betaal eenvoudig je rit, op welke manier je maar wilt.

Let op: I.v.m. de maatregelen die zijn genomen rondom het coronavirus, is het helaas niet mogelijk om een kaartje te kopen/pinnen bij de chauffeur. Ga je met de bus, reis dan met een geldig vervoerbewijs. Hieronder de mogelijkheden:

  • Reis met je OV-chipkaart en check in en uit bij de achterdeur
  • Koop een kaartje via de Keolis app
  • Koop een kaartje bij de servicewinkel/voorverkooppunt
  • Nieuw in de bus:  Scan de QR-code, kies je kaartje en betaal eenvoudig via iDeal (beschikbaar begin juni, verwachting is na eerste week).

De informatie hieronder is van voor de uitbraak van het Coronavirus en nu niet van toepassing.
 

/getmedia/3f835287-7e46-4500-8f97-e64e718a10e4/Afbeelding-sticker-iDEAL-Twente.png?width=3852&height=2722&ext=.png
Voor Corona
Kom je bij ons pinnen? In de bussen van Twents pin je op welke manier je maar wilt. Met je pinpas, smartwatch, creditcard of smartphone. Dit werkt snel, eenvoudig en is wel zo veilig. Naast pinnen kan je natuurlijk gewoon met je OV-chipkaart en/of de Keolis-app betalen.

Contactloos/mobiel betalen
In al onze bussen kun je gemakkelijk ook contactloos betalen. Heeft jouw smartphone of smartwatch een NFC-chip? Dan kun je hiermee ook een buskaartje betalen, handig toch? Meer over met je smartphone betalen lees je hier.

Deze kaartjes kan je pinnen bij de buschauffeur: RITkaartDAGkaartKidskaartje65 plus kaartje en Meermanskaart

De OV-chipkaart
De OV-chipkaart is dé manier van reizen met het openbaar vervoer. Je gebruikt deze kaart overal in Nederland. In de trein, bus, metro en tram.
 
Keolis-app
Met de Keolis-app kun je reizen met je telefoon en heb je altijd je vervoerbewijs binnen handbereik.Twents verkoopt verschillende tickets in de app.
 
Contant betalen
Het is niet meer mogelijk om contant in onze (buurt)bussen te betalen. De andere betalingsopties zijn nog wel mogelijk. Wil je toch contant afrekenen? Dat kan bij één van onze verkooppunten