Betaal eenvoudig je rit, op welke manier je maar wilt.

Sinds 7 december 2020 zijn onze bussen voorzien zijn van 'kuchschermen' waardoor pinnen in de bus weer mogelijk is. Van maart t/m november kon je als vervanger van de PIN, in de bus via iDEAL een RITkaartje kopen. Hiermee kon het zijn dat je tijdelijk wat minder voor je reis hebt betaald. Dit kwam doordat deze tijdelijke buskaartjes op basis van tijd i.p.v. afstand werden verkocht. Sinds 7 december is het niet meer mogelijk om via de QR-code in de bus kaartjes te kopen. Ook kan je geen RITkaarten meer kopen in de Keolis-app. Je betaalt per PIN dan weer de normale prijs voor een RITkaartje. Op deze pagina zie je wat een je RITkaartje kost. 

Kom je bij ons pinnen? In de bussen van Twents pin je op welke manier je maar wilt. Met je pinpas, smartwatch, creditcard of smartphone. Dit werkt snel, eenvoudig en is wel zo veilig. Naast pinnen kan je natuurlijk gewoon met je OV-chipkaart en/of de Keolis-app betalen.

Contactloos/mobiel betalen
In al onze bussen kun je gemakkelijk ook contactloos betalen. Heeft jouw smartphone of smartwatch een NFC-chip? Dan kun je hiermee ook een buskaartje betalen, handig toch? Meer over met je smartphone betalen lees je hier.

Deze kaartjes kan je pinnen bij de buschauffeur: RITkaartDAGkaartKidskaartje65 plus kaartje en Meermanskaart

De OV-chipkaart
De OV-chipkaart is dé manier van reizen met het openbaar vervoer. Je gebruikt deze kaart overal in Nederland. In de trein, bus, metro en tram.
 
Keolis-app
Met de Keolis-app kun je reizen met je telefoon en heb je altijd je vervoerbewijs binnen handbereik.Twents verkoopt verschillende tickets in de app.
 
Contant betalen
Het is niet meer mogelijk om contant in onze (buurt)bussen te betalen. De andere betalingsopties zijn nog wel mogelijk. Wil je toch contant afrekenen? Dat kan bij één van onze verkooppunten